Testimoni – Rambut Baru Tumbuh Setelah Beberapa Bulan Makan Zinc dan Guna Shampoo Prosante

Hari ini Sofia nak share sesuatu yang Sofia telah share di facebook semalam. Ianya tentang zinc dan Prosante Purifying Shampoo.
 
 

Sharing pertama

 
“Ada seorang kawan merangkap customer, suami dia mengalami kekurangan rambut di kepala. Beberapa bulan yang lalu dia minta pendapat Sofia so I cadangkan suami dia makan zinc dan gunakan Prosante Purifying Shampoo. Baru jumpa dia di shopping mall tadi. Dah nampak rambut baru yang tumbuh. Kawan ni seronok sangat.”
 
 

Sharing ke-dua – 

 
“Semalam baru sharing tentang kawan yang beli zinc dan shampoo untuk suaminya yang kurang rambut di kepala. Ramai juga yang pm bertanya. Buat pengetahuan semua, suaminya baru makan botol ke dua zinc. Sebotol zinc boleh tahan empat bulan. Shampoo Prosante pula masih belum habis sebotol. Betapa murahnya produk Shaklee jika dibandingkan dengan produk syarikat y***** yang menjanjikan rambut lebat tapi perlu bayar beribu-ribu rm. Yang penting bila gunakan produk Shaklee ini ialah pengguna mesti konsisten. Seperti suami kawan saya tu. Dah 6 bulan konsisten guna produk. Sekarang mereka berdua boleh senyum melihat hasilnya.”
 
 
Suami kawan Sofia ini hanya gunakan satu produk daripada enam produk dalam Prosante Hair Care System. Apa dia Prosante Hair Care System? Nanti Sofia cerita dalam entry yang lain ye.
 
 

Untuk Info & Order:

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves

Visited 8 times, 1 visit(s) today

Related Posts

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *