Aktiviti Cuti Sekolah

Aktiviti Cuti Sekolah

 

Aktiviti cuti sekolah Bella kali ini ialah balik kampung.

 

Haha macam lawak bunyinya tapi itulah dia. Bella tinggal bersama atok dan neneknya di kampung yang jauhnya hanya 10 minit dari rumah Sofia.  Hehe bunyi macam berjam jauhnya kan?  🙂  🙂  🙂

 

Mama yang terlebih emosi. Walaupun duduk jarak 10 minit aje, bukannya Sofia ke sana tengok Bella buat apa. Memang Sofia biarkan aje Bella kat sana. Biarlah dia ‘bonding’ dengan atok dan neneknya tu. Selalu juga ayah dan adik Sofia whatsapp gambar-gambar Bella. Jadi Sofia tahulah juga apa aktiviti mereka pada hari itu.

 

Namun….RINDUNYA!!!! Rindu yang amat pada anak seorang ni.

 

Entah bila dia nak balik. Bila tanya Bella, dia nak tinggal lagi dengan atok dan nenek.

 

Mama sedih. Mama merajuk. Balik nanti Bella kena pujuk mama.

 

aktiviti cuti sekolah
Tu dia. Bella tolong nenek siram pokok bunga. Hehehe

 

Takpelah. Sementara Bella di sana biarlah mama fokus dengan bisnes mama ni.

 

Ada yang memerlukan produk Shaklee? Boleh hubungi Sofia ye.  🙂

 

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves
FB Page: Kedai Vitamin Gombak dan Batu Caves
FB Page: Pengedar Shaklee Gombak 012-3390665
FB Page: Berpantang dan Menyusu Bersama Supplement Semulajadi
Instagram : cantik.sihat.menawan
Instagram : hamil.berpantang.menyusu
Instagram : shakleebysofia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *