Badan Berangin

Badan Berangin

 

Nak tahu tak? Tak nak tahu tak pe.  🙂

Ini peneman setia Sofia sepanjang beraya sekarang.

 

badan berangin

Ini juga penyelamat badan Sofia yang senang sangat berangin. Makan lemang berangin, makan rendang, minum teh tarik pun tah macam mana leh berangin gak.

Pisang goreng, dah lama Sofia tak makan sebab angin punya pasal.

Tapi sepanjang beraya ni Sofia makan peppermint ginger setiap hari. Alhamdulillah lega. Keluar angin semua. Takde la tersekat sekat angin tu. Nak makan pun tak perlu takut-takut lagi.

 

Peppermint-Ginger Plus

 

11751442_10153150297530958_5970949463499157595_nPerut sebu. Asyik sendawa. Banyak angin.

Peppermint ginger boleh membantu.

Makan 3 biji selepas makan.

Ia juga membantu melegakan rasa loya dan muntah buat ibu-ibu mengandung terutama yang masih dalam trimester yang pertama.

Harga pun tak sampai rm50 sebotol. Memang berbaloi.

 

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

 

Untuk Info & Order:

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves
FB Page: Kedai Vitamin Gombak dan Batu Caves
FB Page: Its All About The Vits
FB Page: Berpantang dan Menyusu Bersama Supplement Semulajadi
Instagram : cantik.sihat.menawan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *