Enfuselle Eye Treatment Tiada Lagi Garis Halus dan Kedut yang Ketara

Guna sekali dah nampak kesannya.

Kalau guna berkali-kali?

Sofia citer pasal apa ni?

Sebenarnya nak citer tentang Enfuselle Eye Treatment oleh Shaklee.

 

Enfuselle Eye Treatment

eye treatment

 

Guna sekali dah jatuh hati. Best sangat.

Sebenarnya  Sofia telah memakai eye treatment ini pada diri sendiri. Cukup kagum dengan krim ini. Sebab nampak garis bawah mata Sofia hilang sekelip mata. Disebabkan Sofia takut hanya terperasan sendiri, Sofia minta tolong kawan Sofia jadi model. Sebelum ini dia tidak pernah menggunakan apa-apa krim untuk matanya. Lihat gambar di bawah:

eye treatment testimoni

Cuba lihat gambar sebelum memakai eye treatment dan selepas memakai eye treatment. Garis halus di bawah mata bagaikan hilang sekelip mata!

 

Ada bezakan? Baru satu aplikasi. Kalau guna secara konsisten?

 

Penggunaan yang konsisten akan –

Memperbaiki penampilan dengan khasiat nutrien dan botani khas untuk mengurangkan garis-garis halus, kedutan dan sembap.

Terbukti berkesan secara klinikal

233% pengurangan kedutan dalam tempoh dua minggu

120% peningkatan keanjalan dan ketegangan kulit dalam tempoh dua minggu

209% pengurangan garis-garis halus yang ketara dalam tempoh lapan minggu

32% peningkatan lembapan kulit yang berpanjangan dalam tempoh lapan minggu

Tona kulit yang nyata lebih sekata dalam tempoh 12 minggu

Botani anti penuaan dan vitamin C membekalkan manfaat yang ketara untuk kulit
lembut di sekitar mata

Sempurna untuk bahagian leher dan bibir

Hipoalergenik dan telah diuji oleh pakar oftalmologi serta selamat untuk pemakai kanta sentuh.

 

Jom kita pelihara kulit di sekitar mata kita. Cuba tengok keadaannya dalam cermin sekarang.

 

Untuk senarai produk kecantikan Shaklee, boleh klik di sini –> Senarai pencuci, toner dan krim daripada Shaklee untuk kulit muka normal/kering/biasa.

 

Untuk Info & Order:

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves
FB Page: Kedai Vitamin Gombak dan Batu Caves
FB Page: Its All About The Vits
FB Page: Berpantang dan Menyusu Bersama Supplement Semulajadi
Instagram : cantik.sihat.menawan
Share Button

Jerawat Batu – Testimoni

Kisah Si Jerawat Batu

 

Pada satu hari di rumah :

A (ahli keluarga Sofia hehe nama di rahsiakan) : Bagus la pencuci muka Shaklee tu. I punya jerawat batu dah kecut.

Sofia : Kalau tak bagus takde la Sofia suruh guna. Lagi satu u leh guna herbal blend Shaklee tu. Lagi bertambah cepat jerawat tu kecut dan hilang.

A : Ye ke? Mana herbal blend Bella? Nak guna la.

Sofia : 😀

 

Si A ni memang konsisten minum ESP setiap hari tapi bila stress memang tak dapat nak menghalang jerawat batunya naik. Tapi takde laa banyak. Hanya sebiji dua sahaja. Lebih-lebih lagi bila mukanya lupa nak di cuci dengan pencuci yang Sofia dah belikan. Bila dah naik jerawat baru tahu nak cuci muka.

Sofia telah berikan A pencuci Enfulselle Purifying Cleansing Gel untuk kulit muka jenis berminyak.  Herbal blend pula ialah krim serba-guna daripada Shaklee.

Bila nutrisi dalaman dah cukup, kita perlukan pencuci dan krim luaran pula untuk cepatkan pemulihan.  Bila dalam dan luaran dah sihat, hasilnya ialah kecantikan. 🙂

Harganya pula tidaklah mahal kerana sebotol pencuci dan satu tiub herbal blend tahan sangat lama.

Purifying Cleansing Gel RM88.75

Herbal Blend RM27.50

Nak murah lagi jom jadi ahli 🙂

jerawat batu

Gambar dari Google

Hubungi Sofia untuk mendapatkan produk Shaklee anda hari ini.

Untuk Info & Order:

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves
FB Page: Kedai Vitamin Gombak dan Batu Caves
FB Page: Its All About The Vits
FB Page: Berpantang dan Menyusu Bersama Supplement Semulajadi
Instagram : cantik.sihat.menawan
Share Button

Toner Jangan Lupa Gunakannya

Jangan Lupa Guna Toner

Tahukah anda selepas mencuci muka dengan pencuci, anda perlu menggunakan toner terlebih dahulu sebelum menggunakan krim muka (moisturiser)?

Ini adalah kerana pori-pori muka anda akan terbuka apabila di basuh dengan pencuci muka.

Toner pula berfungsi untuk membuang lebihan daki-daki di muka dan menutup pori-pori yang telah dibuka semasa mencuci.

Kebanyakan dari kita selalu skip kan untuk menggunakan toner? Selalu selepas mencuci kita akan terus menggunakan krim. Cuba bayangkan krim yang kita sapu di muka tu terus memasuki pori-pori yang terbuka tu.

Patut la jerawat lebih cepat naik.

Jadi pastikan ye kawan-kawan, jangan lupa langkah-langkah iaitu

1) pencuci

2) toner dan last sekali baru guna

3) krim moisturiser.

 

toner

Sofia menggunakan Nutriwhite Gentle Deep Foaming Cleanser dan Enfuselle Hydrating Toner

 

Untuk senarai produk kecantikan Shaklee, boleh klik di sini –> Senarai pencuci, toner dan krim daripada Shaklee untuk kulit muka normal/kering/biasa.

Untuk Info & Order:

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves
FB Page: Kedai Vitamin Gombak dan Batu Caves
Instagram : cantik.sihat.menawan
Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...