Herbal Blend Mengeringkan Eczema – Testimoni

Herbal Blend Mengeringkan Eczema???

herbal blend mengeringkan eczema

Begitulah dia testimoni seorang pelanggan Sofia yang sudah pun menjadi business partner Sofia dengan Shaklee.

 

Beliau seorang yang memang ada eczema dari kecil. Baru satu kali menyapukan Herbal Blend ke kulit yang terlibat.  Eczemanya terus kering dengan satu sapuan sahaja.

 

Tak perlu menggunakan krim yang mengandungi steroid yang penggunaan dalam jangka masa panjang memang memudaratkan.

 

 

Ianya dirumus daripada ekstrak tulen herba semula jadi yang sungguh menyegarkan termasuk sej, horse chestnut, yarrow dan rosemary. Bila disapu boleh rasa kesejukan mentolnya dan tidak melekit-lekit.

 

 

Berapa harga satu tiub Herbal Blend ni? RM27.50 sahaja

Kalau nak murah lagi jom jadi ahli.

 

Untuk Info & Order:

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves
FB Page: Kedai Vitamin Gombak dan Batu Caves
FB Page: Its All About The Vits
FB Page: Berpantang dan Menyusu Bersama Supplement Semulajadi
Instagram : cantik.sihat.menawan
Share Button

Jerawat Batu – Testimoni

Kisah Si Jerawat Batu

 

Pada satu hari di rumah :

A (ahli keluarga Sofia hehe nama di rahsiakan) : Bagus la pencuci muka Shaklee tu. I punya jerawat batu dah kecut.

Sofia : Kalau tak bagus takde la Sofia suruh guna. Lagi satu u leh guna herbal blend Shaklee tu. Lagi bertambah cepat jerawat tu kecut dan hilang.

A : Ye ke? Mana herbal blend Bella? Nak guna la.

Sofia : 😀

 

Si A ni memang konsisten minum ESP setiap hari tapi bila stress memang tak dapat nak menghalang jerawat batunya naik. Tapi takde laa banyak. Hanya sebiji dua sahaja. Lebih-lebih lagi bila mukanya lupa nak di cuci dengan pencuci yang Sofia dah belikan. Bila dah naik jerawat baru tahu nak cuci muka.

Sofia telah berikan A pencuci Enfulselle Purifying Cleansing Gel untuk kulit muka jenis berminyak.  Herbal blend pula ialah krim serba-guna daripada Shaklee.

Bila nutrisi dalaman dah cukup, kita perlukan pencuci dan krim luaran pula untuk cepatkan pemulihan.  Bila dalam dan luaran dah sihat, hasilnya ialah kecantikan. 🙂

Harganya pula tidaklah mahal kerana sebotol pencuci dan satu tiub herbal blend tahan sangat lama.

Purifying Cleansing Gel RM88.75

Herbal Blend RM27.50

Nak murah lagi jom jadi ahli 🙂

jerawat batu

Gambar dari Google

Hubungi Sofia untuk mendapatkan produk Shaklee anda hari ini.

Untuk Info & Order:

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves
FB Page: Kedai Vitamin Gombak dan Batu Caves
FB Page: Its All About The Vits
FB Page: Berpantang dan Menyusu Bersama Supplement Semulajadi
Instagram : cantik.sihat.menawan
Share Button

Testimoni – Tangan Melecur Terkena Enjin Kapal

Testimoni oleh suami Puan Sarah -“tangan melecur kena enjin kapal. Tiga jam selepas kejadian sapu dengan herbal blend…esok pagi dah pecah…sapu sekali lagi….tengahari dah nampak kering…bengkak berkurangan sebab ambik zinc dan nutriferon …Alhamdullilah”

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnose, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Untuk Info & Order:

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp: 012 3390665
COD: Gombak dan kawasan-kawasan berhampiran

Posted via Blogaway

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...