The Radiant 4

The Radiant 4

 

the radiant 4

Continue reading

Share Button

Hasil Makan Vitamin C dan Collagen Powder Shaklee

Hasil Makan Vitamin C dan Collagen Powder Shaklee

 

vitamin c dan collagen

 

Siapa dah biasa makan vitamin C?

Apa kata sementara promosi ni cuba sekotak dua collagen dan rasakan kehebatannya.

Jealous haih tengok gambar ni. Sofia sendiri dah ambil siap2 sekotak dua untuk kegunaan sendiri.

 

Kebaikan Collagen


1. Mengecilkan liang pori-pori yang kelihatan.

2. Menjadikan kulit lebih tegang, anjal dan lembut

3. Melembapkan kulit bagi mengurangi rasa kering dan gatal pada muka.

4. Mengurangi pigmentasi, jeragat dan kulit tak sekata.

5. Membantu menegang dan menganjalkan payudara.

6. Menjadikan rambut lebih sihat, tidak mudah gugur dan bercabang serta tebal dan bersinar.

7. Menyokong kesihatan sendi dan kekuatan tulang

Collagen Powder Shaklee dibuat daripada sisik ikan merah. Ia adalah sumber kolagen yang sangat lasak dan elastik, dengan kepaduan sel yang sangat tinggi kapasiti dalam mengekalkan lelembapan.

 

 

Untuk Info & Order:

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves
FB Page: Kedai Vitamin Gombak dan Batu Caves
FB Page: Its All About The Vits
FB Page: Berpantang dan Menyusu Bersama Supplement Semulajadi
Instagram : cantik.sihat.menawan
Instagram : hamil.berpantang.menyusu
Share Button

Kesan Makan Vitamin C Selama Setahun- Testimoni

Kesan Makan Vitamin C Selama Setahun

 

“Untuk kesekian kalinya.. hana share lagi shaklee effect testimoni sendiri. Hehehe

 

Well..nak bisnes kenalah promo diri sendiri dulu. Tu yang bagus tu. Dari situ hana punya spirit pon dengan sendirinya merokettt tinggi. Ehehehe yakin dengan product, baru boleh jual. Gitteww

 

Ouh.. kembali kepada story sebenar, Hana makan SUSTAINED RELEASE VITAMIN C PLUS shaklee ni setahun, baru dapat effect macam tu. Lama kan? Memang ponnn… tak semua orang sama. Bergantung kepada macam-macam faktor, contohnya, hormon. Well hormon jenis keras kepala. Hehe

 

Lepas setahun, sehari 2 biji vit C hana makan, air tak payah cakap. 300ml sehari. Sungguh tak tipu 
Nahhh vitamin C effect. Tolong jelez keh” –  Cik Hana

 

hana

 

Vitamin Shaklee memang takde mengandungi apa-apa bahan kimia terlarang. Ianya adalah SELAMAT dimakan. Kerana itulah ia mengambil masa yang lama untuk nampak kesan dan ianya bergantung juga kepada badan individu tersebut.

 

Yang penting adalah kesabaran dan konsisten memakannya setiap hari.
 

Untuk Info & Order:
 

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves
FB Page: Kedai Vitamin Gombak dan Batu Caves
FB Page: Its All About The Vits
FB Page: Berpantang dan Menyusu Bersama Supplement Semulajadi
Instagram : cantik.sihat.menawan
Share Button

Promosi Berganda Untuk September 2014

Promosi Berganda Untuk September 2014

Promosi Berganda September 2014

Promosi Berganda September 2014

 

Shaklee Collagen Powder

Collagen Powder

Collagen Powder

 

Shaklee Collagen Powder adalah supplemen kolagen yang unggul, mengandungi 4,000 mg Kolagen RSS (Sisik Ikan Merah) proprietari, sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik Ikan Merah.

Ikan merah hidup secara bebas dalam lautan sedalam 5000m. Di bawah lautan yang bertekanan tinggi, ia adalah sukar untuk ikan yang biasa untuk hidup.

Ikan merah boleh menahan tekanan sehingga 20 paun. Bertelur dan hidup dengan bebas di dalam lautan yang dalam. Menjadikan ia sumber kolagen yang sangat lasak.
– Sangat lasak dan elastik
– Kepaduan sel yang sangat tinggi
– Tinggi kapasiti dalam mengekalkan kelembapan
– Jisim molekul yang sangat rendah

ikan

 

Kolagen Shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekular, sekitar 1,000 Dalton (berat molekular kolagen di sukat dalam Dalton) amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

molekul

7 ramuan utama telah digabungkan untuk mempertingkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan dari dalam ke luar. Tujuh bahan utama adalah seperti berikut :

1. Ektrak biji Camellia Japonica

Mengandungi asid oleik dan isoflavon
Membekalkan nutrisi dan penghidratan

2. Ekstrak Pfaffia

Digunakan secara tradisional untuk merawat rambut gugur, ketidakseimbangan hormon, dan meningkatkan tenaga batin

3. Kolagen Ikan

Membekalkan elastin
Mengekalkan kulit lebih anjal

4. Ekstrak Kerang-kerangan

Mengandungi glukosamina sebagai pelincir bagi sendi, menghidrat mata, dan melegakan ketidakselesaan mata

5. Lactobacillus Acidophilus

Meningkatkan penyerapan kolagen

6. Vitamin C

Menggalakkan pengeluaran kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit

7. Vitamin B2 dan B6

Bergabung dengan karbohidrat, lemak, dan metabolisme protein untuk membekalkan tenaga yang penting dalam proses pengeluaran kolagen di dalam sel tubuh

7 ramuan

KEBAIKAN  SHAKLEE COLLAGEN POWDER

 

 

Kebaikan Collagen

Kebaikan Collagen

 

Shaklee Collagen Powder terbukti berkesan hanya dalam masa 8 minggu!

 

terbukti berkesan hanya dalam 8 minggu

Terbukti berkesan hanya dalam 8 minggu

APA KATA MEREKA YANG TELAH MENCUBA SHAKLEE COLLAGEN POWDER?

 

testimoni collagen

 

10624753_1522610864641614_1722152033141482322_n

 

syasya syarin 2

 

testi collagen

 

Untitled

 MEAL SHAKES

 

Untuk mengetahui lebih lanjut boleh klik di sini untuk info tentang meal shakes —> http://sovitamin.com/category/meal-shakes/

 

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

 

Untuk Info & Order:

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves
FB Page: Kedai Vitamin Gombak dan Batu Caves
FB Page: Its All About The Vits
FB Page: Berpantang dan Menyusu Bersama Supplement Semulajadi
Instagram : cantik.sihat.menawan
Share Button

Masker ESP

Masker ESP

 

Siang tadi berpeluang untuk memakai masker ESP. Bukan senang nak pakai masker. Kena tunggu Bella tidur dulu baru boleh pakai hehehe. Sebab dia takut sangat bila tengok mama dia pakai masker. Menangis tak nak tengok muka mama.

Hehe sebenarnya senang aje. Cara membuatnya, campurkan sesudu esp dengan yogurt dan tempekkan ke muka. Tunggu sehingga kering atau selama 20 minit.

Elok aje tempek ke muka, Bella pun terjaga. Meleleh air mata dia tengok muka mama dan disorokkan mukanya sampai la mama gi basuh muka. Kesian anak mama 🙂

Hasil selepas bermasker? Terasa kulit muka licin dan halus mulus. Macam cantik aje. Ooops, terperasan sudah 😛

 

masker esp

 

Jom baca alasan kenapa ramai wanita suka menggunakan/minum ESP di sini —>  http://sovitamin.com/kenapa-ramai-wanita-memilih-esp/

 

Untuk Info & Order:

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves
FB Page: Kedai Vitamin Gombak dan Batu Caves
FB Page: Its All About The Vits
FB Page: Berpantang dan Menyusu Bersama Supplement Semulajadi
Instagram : cantik.sihat.menawan
Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...