Kesan Makan Vitamin C Selama Setahun- Testimoni

Kesan Makan Vitamin C Selama Setahun

 

“Untuk kesekian kalinya.. hana share lagi shaklee effect testimoni sendiri. Hehehe

 

Well..nak bisnes kenalah promo diri sendiri dulu. Tu yang bagus tu. Dari situ hana punya spirit pon dengan sendirinya merokettt tinggi. Ehehehe yakin dengan product, baru boleh jual. Gitteww

 

Ouh.. kembali kepada story sebenar, Hana makan SUSTAINED RELEASE VITAMIN C PLUS shaklee ni setahun, baru dapat effect macam tu. Lama kan? Memang ponnn… tak semua orang sama. Bergantung kepada macam-macam faktor, contohnya, hormon. Well hormon jenis keras kepala. Hehe

 

Lepas setahun, sehari 2 biji vit C hana makan, air tak payah cakap. 300ml sehari. Sungguh tak tipu 
Nahhh vitamin C effect. Tolong jelez keh” –  Cik Hana

 

hana

 

Vitamin Shaklee memang takde mengandungi apa-apa bahan kimia terlarang. Ianya adalah SELAMAT dimakan. Kerana itulah ia mengambil masa yang lama untuk nampak kesan dan ianya bergantung juga kepada badan individu tersebut.

 

Yang penting adalah kesabaran dan konsisten memakannya setiap hari.
 

Untuk Info & Order:
 

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves
FB Page: Kedai Vitamin Gombak dan Batu Caves
FB Page: Its All About The Vits
FB Page: Berpantang dan Menyusu Bersama Supplement Semulajadi
Instagram : cantik.sihat.menawan
Continue Reading

Related Posts

Herbal Blend Mengeringkan Eczema – Testimoni

Herbal Blend Mengeringkan Eczema???

herbal blend mengeringkan eczema

Begitulah dia testimoni seorang pelanggan Sofia yang sudah pun menjadi business partner Sofia dengan Shaklee.

 

Beliau seorang yang memang ada eczema dari kecil. Baru satu kali menyapukan Herbal Blend ke kulit yang terlibat.  Eczemanya terus kering dengan satu sapuan sahaja.

 

Tak perlu menggunakan krim yang mengandungi steroid yang penggunaan dalam jangka masa panjang memang memudaratkan.

 

 

Ianya dirumus daripada ekstrak tulen herba semula jadi yang sungguh menyegarkan termasuk sej, horse chestnut, yarrow dan rosemary. Bila disapu boleh rasa kesejukan mentolnya dan tidak melekit-lekit.

 

 

Berapa harga satu tiub Herbal Blend ni? RM37.50 sahaja

Kalau nak murah lagi jom jadi ahli.

 

Untuk Info & Order:

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves
FB Page: Kedai Vitamin Gombak dan Batu Caves
FB Page: Its All About The Vits
FB Page: Berpantang dan Menyusu Bersama Supplement Semulajadi
Instagram : cantik.sihat.menawan
Continue Reading

Related Posts

Jerawat Batu – Testimoni

Kisah Si Jerawat Batu

 

Pada satu hari di rumah :

A (ahli keluarga Sofia hehe nama di rahsiakan) : Bagus la pencuci muka Shaklee tu. I punya jerawat batu dah kecut.

Sofia : Kalau tak bagus takde la Sofia suruh guna. Lagi satu u leh guna herbal blend Shaklee tu. Lagi bertambah cepat jerawat tu kecut dan hilang.

A : Ye ke? Mana herbal blend Bella? Nak guna la.

Sofia : 😀

 

Si A ni memang konsisten minum ESP setiap hari tapi bila stress memang tak dapat nak menghalang jerawat batunya naik. Tapi takde laa banyak. Hanya sebiji dua sahaja. Lebih-lebih lagi bila mukanya lupa nak di cuci dengan pencuci yang Sofia dah belikan. Bila dah naik jerawat baru tahu nak cuci muka.

Sofia telah berikan A pencuci Enfulselle Purifying Cleansing Gel untuk kulit muka jenis berminyak.  Herbal blend pula ialah krim serba-guna daripada Shaklee.

Bila nutrisi dalaman dah cukup, kita perlukan pencuci dan krim luaran pula untuk cepatkan pemulihan.  Bila dalam dan luaran dah sihat, hasilnya ialah kecantikan. 🙂

Harganya pula tidaklah mahal kerana sebotol pencuci dan satu tiub herbal blend tahan sangat lama.

Purifying Cleansing Gel RM88.75

Herbal Blend RM27.50

Nak murah lagi jom jadi ahli 🙂

jerawat batu
Gambar dari Google

Hubungi Sofia untuk mendapatkan produk Shaklee anda hari ini.

Untuk Info & Order:

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves
FB Page: Kedai Vitamin Gombak dan Batu Caves
FB Page: Its All About The Vits
FB Page: Berpantang dan Menyusu Bersama Supplement Semulajadi
Instagram : cantik.sihat.menawan
Continue Reading

Related Posts

Promosi Berganda Untuk September 2014

Promosi Berganda Untuk September 2014

Promosi Berganda September 2014
Promosi Berganda September 2014

 

Shaklee Collagen Powder

Collagen Powder
Collagen Powder

 

Shaklee Collagen Powder adalah supplemen kolagen yang unggul, mengandungi 4,000 mg Kolagen RSS (Sisik Ikan Merah) proprietari, sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik Ikan Merah.

Ikan merah hidup secara bebas dalam lautan sedalam 5000m. Di bawah lautan yang bertekanan tinggi, ia adalah sukar untuk ikan yang biasa untuk hidup.

Ikan merah boleh menahan tekanan sehingga 20 paun. Bertelur dan hidup dengan bebas di dalam lautan yang dalam. Menjadikan ia sumber kolagen yang sangat lasak.
– Sangat lasak dan elastik
– Kepaduan sel yang sangat tinggi
– Tinggi kapasiti dalam mengekalkan kelembapan
– Jisim molekul yang sangat rendah

ikan

 

Kolagen Shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekular, sekitar 1,000 Dalton (berat molekular kolagen di sukat dalam Dalton) amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

molekul

7 ramuan utama telah digabungkan untuk mempertingkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan dari dalam ke luar. Tujuh bahan utama adalah seperti berikut :

1. Ektrak biji Camellia Japonica

Mengandungi asid oleik dan isoflavon
Membekalkan nutrisi dan penghidratan

2. Ekstrak Pfaffia

Digunakan secara tradisional untuk merawat rambut gugur, ketidakseimbangan hormon, dan meningkatkan tenaga batin

3. Kolagen Ikan

Membekalkan elastin
Mengekalkan kulit lebih anjal

4. Ekstrak Kerang-kerangan

Mengandungi glukosamina sebagai pelincir bagi sendi, menghidrat mata, dan melegakan ketidakselesaan mata

5. Lactobacillus Acidophilus

Meningkatkan penyerapan kolagen

6. Vitamin C

Menggalakkan pengeluaran kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit

7. Vitamin B2 dan B6

Bergabung dengan karbohidrat, lemak, dan metabolisme protein untuk membekalkan tenaga yang penting dalam proses pengeluaran kolagen di dalam sel tubuh

7 ramuan

KEBAIKAN  SHAKLEE COLLAGEN POWDER

 

 

Kebaikan Collagen
Kebaikan Collagen

 

Shaklee Collagen Powder terbukti berkesan hanya dalam masa 8 minggu!

 

terbukti berkesan hanya dalam 8 minggu
Terbukti berkesan hanya dalam 8 minggu

APA KATA MEREKA YANG TELAH MENCUBA SHAKLEE COLLAGEN POWDER?

 

testimoni collagen

 

10624753_1522610864641614_1722152033141482322_n

 

syasya syarin 2

 

testi collagen

 

Untitled

 MEAL SHAKES

 

Untuk mengetahui lebih lanjut boleh klik di sini untuk info tentang meal shakes —> http://sovitamin.com/category/meal-shakes/

 

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

 

Untuk Info & Order:

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves
FB Page: Kedai Vitamin Gombak dan Batu Caves
FB Page: Its All About The Vits
FB Page: Berpantang dan Menyusu Bersama Supplement Semulajadi
Instagram : cantik.sihat.menawan
Continue Reading

Related Posts

Manfaat Anti-Penuaan Vitamin E

Vitamin E adalah penting dalam melindungi sel-sel kulit dari cahaya ultra violet, pencemaran, ubat-ubatan dan elemen-elemen lain yang menghasilkan sel merosakkan radikal bebas.

 

Manfaat Anti-Penuaan Vitamin E

 

Vitamin E yang ditambah kepada losyen, krim dan lain-lain produk penjagaan kulit, serta diambil melalui pemakanan memainkan peranan dalam anti-penuaan pada kulit.

 

Ia membantu kulit kelihatan lebih muda dengan mengurangkan penampilan garis-garis halus dan kedutan.

 

Radikal bebas juga dipercayai memainkan peranan penting dalam penuaan kulit dan oleh itu aktiviti antioksidan cukup berharga untuk masalah kulit ini.

 

Sumber: http://www.healthy-skincare.com/benefits-of-vitamin-e.html

Sebenarnya untuk kelihatan jelita dan awet muda kita perlu menjaga luar dan dalam. Penjagaan luar boleh dibuat dengan penggunaan krim dan pencuci muka yang sesuai. Penjagaan dalaman pula? Pasti dengan pemakanan supplenen.  🙂

 

Testimoni Mereka Yang Telah Mencuba Vitamin E

 

Testimoni 1

 

testi 1

Nurul Fareha Muhamad Daut – “Sejak dulu lagi tercari-cari produk yang dapat kurangkan parut jerawat dan dapat kecilkan liang-liang pori. Dan pernah juga pakai set pencuci muka yang agak mahal… tapi keputusannya agak mengecewakan tapi Alhamdulillah sejak sebulan lepas mengamalkan Vitamin E Shaklee… parut-parut bekas jerawat dah semakin hilang, liang-liang pori jugak dah semakin kecil. Kombinasi ESP dan Vitamin E memang SUPERB!!!”

 

Testimoni 2

 

testi 3

 “2 hari lepas buat skin test kat KIOSK SK-II di AEON Ipoh… skin age saya 27… umur saya 35… hehehe maybe hasil makan vitamin E sejak 2 tahun lepas hingga sekarang…”

Testimoni 3

testimoni cantik vitamin e vitamin c shaklee“Setelah sebulan mengambil vitamin C dan vitamin E, jerawat dan parut sudah kurang”

Berminat untuk mendapatkan sebotol vitamin E? Anda boleh terus membuat pesanan di sini:

 

esell-shaklee-logo

ATAU boleh juga menghubungi Sofia seperti biasa untuk konsultansi dan order.

 

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

 

Untuk Info & Order:

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves
FB Page: Kedai Vitamin Gombak dan Batu Caves
Continue Reading

Related Posts

Testimoni Sendiri Menggunakan Vitamin E

Pengalaman Sofia dan Bella bersama vitamin E
 
Muka Sofia jenis kering. Bila makan vitamin E ni sebelum tidur, bangun pagi terasa muka sangat moist. Bukan berminyak dan tidak pula kering seperti selalu. Jerawat pun dah jarang hinggap. Bila pakai bedak di muka dah tak nampak peta akibat kulit kering.

 
Bella pun suka vitamin E. Sofia pecahkan capsule dan sapu kat parut-parut Bella. Budak sedang nak membesar. Pasti banyak kesan bercalar di kaki dan kadang-kadang di tangan. Bella tak pula marah bila disapukan vitamin E selepas mandi. Dia tolong sapu adalah!

 
Sebotol vitamin E boleh tahan untuk penggunaan selama 4 bulan. Ni dah berkongsi dengan Bella, dalam 2 bulan lebih dah habis.


Ini pula antara 10 kebaikan vitamin E

 

Berminat nak cuba?
Contact Sofia ye.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Untuk Info & Order:

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat/Line: 012 3390665
COD: Gombak dan kawasan-kawasan berhampiran

Continue Reading

Related Posts

Makanan Untuk Kulit Sihat

Makanan Untuk Kulit Sihat

 

Air kosong
Minum air kosong sebanyak yang boleh untuk mengekalkan lembapan pada kulit dari dalam.

 
Ikan salmon
Omega-3 pada ikan salmon membantu melembabkan kulit dari dalam dan mengurangkan keradangan yang menyebabkan kulit kemerah-merahan.

 

Salad dan lobak merah
Vitamin A pada daun salad dan lobak merah berfungsi meremajakan kulit dengan meningkatkan pergantian sel serta menghalang sel-sel kanser. Kandungan kalium dalam salad pula menambah zat dan meningkat penyerapan oksigen dengan cara memperbaiki aliran darah.

 

Tomato, keledek dan strawberi
Likopen dalam tomato melindungi kulit terhadap pancaran matahari dan ia menjadikan kulit lebih banyak kolagen. Vitamin C dalam keledek dan strawberi juga dapat membantu meningkatkan pengeluaran serat kolagen yang membantu kelembutan dan keanjalan kulit.

 

Produk soya
Soya kaya dengan isoflavon soya yang dikenali sebagai aglikon yang membantu mengelakkan kedutan halus dan ketegangan pada kulit.

 

Bayam dan badam
Bayam kaya dengan protein, lemak, karbohidrat, kalium, zat besi, amarantin, rutin, purin dan Vitamin A, B dan C. Kandungan-kandungan ini dapat mengurangkan kulit berkerut dan berkedut. Vitamin E dalam badan pula berfungsi sebagai anti-oksida dan ini membantu kulit menjadi kuat dan sihat.

 

Dark chocolate
Pilihan coklat ini mengekalkan kandungan anti-oksidan flavonol tinggi dalam koko dan ini membantu melindungi kulit daripada kerosakan sinar UV, melawan radikal bebas, meningkatkan edaran darah dan memperbaiki kelembapan dan ketebalan kulit. Ia juga merendahkan hormon tekanan lalu mengelakkan leraian kolagen pada kulit dan mengurangkan kedutan.

 

 

Susah untuk mendapatkan Omega 3, Soya, Vitamin A, B, C dan E dalam diet anda?

Hubungi kami untuk mendapatkan kesemua di atas.

Untuk Info & Order:
Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves
FB Page: Kedai Vitamin Gombak dan Batu Caves
FB Page: Its All About The Vits
FB Page: Berpantang dan Menyusu Bersama Supplement Semulajadi
Instagram : cantik.sihat.menawan
Continue Reading

Related Posts

Testimoni – Kulit Tangan Jadi Lembut

Testimoni penggunaan ESP + Vita C + Alfalfa = Kulit tangan yang merekah dan gatal jadi elok.

Sebenarnya Sofia pun ada masalah ini. Kalau dulu tangan selalu kasar sekarang dah jadi lembut!

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


Untuk Info & Order:

Tengku Sofia Sabrina

Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat: 012 3390665
COD: Gombak dan kawasan-kawasan berhampiran
Continue Reading

Related Posts

Testimoni – Hilangkan Jerawat Dengan ESP, Vitamin E dan Alfalfa

Testimoni – Hilangkan Jerawat Dengan ESP, Vitamin E dan Alfalfa

 

Nak hilangkan jerawat? Puan Ema telah mencuba ESP + Vitamin E + Alfalfa. Anda bila lagi?

“Gambar No.1
– Awl tahun 2013,punca gara2 salah pakai produk.Dah mcm2 produk saya cuba utk hilangkan jerawat,tapi sayang,jerawat makin menjadi2.

G…ambar No.2
Pertengahan tahun 2013,saya cuba produk shaklee.Selepas 2-3 bulan mcm tu la(Tak berapa nak ingat)dgn pengambilan ESP+Alfalfa+Vit E.Jerawat mula kering.

Gambar No.3
– Parut makin pudar.

Gambar No.4
– Anda nilaikan sendiri hehehe….

Note: Gambar takde nak edit2 ye.camera2 360 tu semua takde.Ini gambar real ye . I LIKE SHAKLEE”

hilangkan jerawat
Hilangkan jerawat dengan Shaklee
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.



Nak lebih jimat apabila membeli? Klik sini untuk cara jadi ahli.

 

Untuk Info & Order:

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves
FB Page: Kedai Vitamin Gombak dan Batu Caves
FB Page: Its All About The Vits
FB Page: Berpantang dan Menyusu Bersama Supplement Semulajadi
Instagram : cantik.sihat.menawan
Continue Reading

Related Posts