Parut Chickenpox Pudar Dengan Set Kecantikan Shaklee

Chickenpox

Chickenpox juga dikenali sebagai cacar air.  Ia disebabkan oleh virus Varicella (kumpulan virus herpes) dan amat mudah berjangkit. Ia berlaku pada semua peringkat umur, biasanya pada kanak-kanak. Ia lebih teruk sekiranya berlaku kepada orang dewasa.

 

Chickenpox merebak melalui sentuhan atau titisan cecair daripada orang dijangkiti. Ia juga boleh merebak melalui bahan tercemar dengan cairan cacar seperti pada pakaian atau tuala dari penghidap chickenpox.

Continue Reading

Related Posts

Nak Nangis Sakit Lutut

Nak Nangis Sakit Lutut!!!

 

Hari ni Sofia nak kongsi pengalaman Sofia mengenai Collagen Powder Shaklee.

 

Collagen Powder Shaklee memang terkenal sebagai salah satu minuman kecantikan tapi tahukah anda collagen juga diperlukan untuk kesihatan tulang dan sendi otot?

 

Kali terakhir Sofia minum Collagen ni masa nak raya puasa beberapa bulan lepas. Ye laaa, nak cantik masa raya kan? ?

 

Lepas habis sekotak Sofia tak makan dah collagen tapi Sofia konsisten makan produk Shaklee yang lain.

 

Kisahnya, Jumaat lepas Sofia sakit lutut. Lutut boleh bengkok tapi tak boleh nak luruskan. Sakit!!! ?

 

Nak solat pun kena solat duduk kat kerusi. ?

 

Sofia dah gi urut. Pain killer pun dah makan.

 
Tapi tak de perubahan. ?

 

Ostematrix dan OmegaGuard pun makan juga tapi kaki masih sakit.

 

Isnin sebelum tidur, baru Sofia teringat nak minum Collagen Powder.

 

Kesannya, Selasa dah kurang sakitnya.

 

Hari ni Rabu, pagi lagi Sofia dah minum Collagen di bancuh bersama Cinch Shake. Tinggal sikit aje sakit di lutut ni bila nak luruskan selepas bengkok.

 

Buat kawan-kawan yang ada masalah macam Sofia (ye la dah 40an banyak sakit-sakit dah badan ni), Sofia syorkan sangat minum Collagen Powder ni.

 

Bukan sendi aje sihat, kulit pun makin tegang! 

 

sakit lutut

Continue Reading

Related Posts

Gout

Gout

 

Menurut WebMD, “Gout is a kind of arthritis. It can cause an attack of sudden burning pain, stiffness, and swelling in a joint, usually a big toe. These attacks can happen over and over unless gout is treated. Over time, they can harm your joints, tendons, and other tissues. Gout is most common in men.”

 

Gout disebabkan oleh terlalu banyak asid urik (uric asid) dalam darah. Bila adanya asid urik terlalu banyak dalam darah, ia membentuk crystals di bahagian-bahagian sendi.

 

Gout dan Vivix

 

gout
Testimoni Vivix membantu mengawal Gout

 

 

Bagaimana vivix dapat membantu mengelakkan serangan gout pada masa akan datang? Dengarkan kata pakar nutrisi Shaklee ini.

 

Ingin mengetahui lebih lanjut tentang vivix?  KLIK SINI

 

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

 

Ingin mencuba sebotol vivix?
Untuk Info Dan Order :

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves
FB Page: Kedai Vitamin Gombak dan Batu Caves
FB Page: Pengedar Shaklee Gombak 012-3390665
FB Page: Berpantang dan Menyusu Bersama Supplement Semulajadi
Instagram : cantik.sihat.menawan
Instagram : hamil.berpantang.menyusu
Instagram : shakleebysofia
Continue Reading

Related Posts

Badan Tanpa Air

Badan Tanpa Air

 

Pernahkah anda terfikir apa yang terjadi kepada badan kita tanpa air yang mencukupi?

 

Kita digalakkan untuk minum 1 liter air bagi setiap 25kg berat badan kita. Oleh itu, seorang dewasa yang mempunyai berat sebanyak 55kg seharusnya minum 2.20 liter sehari.

 

Berapa ramai di antara kita minum kuantiti air yang cukup setiap hari?

 

Mari kita lihat apa akan terjadi kepada wajah kita jika kita tidak minum air yang mencukupi.

 

badan tanpa air

 

Nak cantik secara semula jadi? Minumlah air dengan kuantiti yang diperlukan oleh badan anda.

 

Jangan lupa menghubungi Sofia untuk mendapatkan produk Shaklee anda hari ini.  🙂

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves
FB Page: Kedai Vitamin Gombak dan Batu Caves
FB Page: Pengedar Shaklee Gombak 012-3390665
FB Page: Berpantang dan Menyusu Bersama Supplement Semulajadi
Instagram : cantik.sihat.menawan
Instagram : hamil.berpantang.menyusu
Instagram : shakleebysofia
Continue Reading

Related Posts

1 2 3 8