ESP Membuatkan Saya Jadi Muda – Testimoni

esp membuatkan saya jadi muda

“ESP membuatkan saya jadi muda. Bawa 3 orang anak, orang tengok semacam ja. Dia ni sekolah tak habis lagi dah gatal kawen?

Masa pi cek perut anak ke 3, siap kena perli dengan doktor lagi. Doktor tu tanya… macamana awak tahu awak mengandung? Saya jaw
ab..

“saya tahu saya pregnant bila saya rasa mual-mual dan pening.. Doktor, upt saya positif dan ni anak ke 3. Saya dah 30-an doktor.


Saya just nak tahu saya dah berapa weeks”.. DOKTOR JEGIL dan mula suara biasa kembali. Hahahahaha.. my love story!” –  Puan Noorhafiza Mohamad Akib.

 

Hehehe kan dah tampak muda dari usia sebenar, sampai doktor pun tak percaya.

Kenapa boleh begitu? Kerana ESP ni ialah minuman protein daripada soya. Protein memainkan peranan yang penting untuk menghasilkan sel-sel baru. Untuk maklumat lanjut mengenai protein boleh baca di sini.

Satu hidangan ESP bersamaan dengan 2x ganda daging, 4x ganda telur, 12x ganda susu, rendah lemak, tiada kolesterol, tiada asid uric dan sangat mudah diserap oleh tubuh kita.

for all your protein needs

 

Anda mencari set mengandung untuk menambah nutrisi semasa hamil? Klik sini untuk Set Hamil Shaklee.

Untuk Info & Order:

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves
FB Page: Kedai Vitamin Gombak dan Batu Caves
FB Page: Its All About The Vits
FB Page: Berpantang dan Menyusu Bersama Supplement Semulajadi
Instagram : cantik.sihat.menawan
Continue Reading

Related Posts

Toner Jangan Lupa Gunakannya

Jangan Lupa Guna Toner

Tahukah anda selepas mencuci muka dengan pencuci, anda perlu menggunakan toner terlebih dahulu sebelum menggunakan krim muka (moisturiser)?

Ini adalah kerana pori-pori muka anda akan terbuka apabila di basuh dengan pencuci muka.

Toner pula berfungsi untuk membuang lebihan daki-daki di muka dan menutup pori-pori yang telah dibuka semasa mencuci.

Kebanyakan dari kita selalu skip kan untuk menggunakan toner? Selalu selepas mencuci kita akan terus menggunakan krim. Cuba bayangkan krim yang kita sapu di muka tu terus memasuki pori-pori yang terbuka tu.

Patut la jerawat lebih cepat naik.

Jadi pastikan ye kawan-kawan, jangan lupa langkah-langkah iaitu

1) pencuci

2) toner dan last sekali baru guna

3) krim moisturiser.

 

toner
Sofia menggunakan Nutriwhite Gentle Deep Foaming Cleanser dan Enfuselle Hydrating Toner

 

Untuk senarai produk kecantikan Shaklee, boleh klik di sini –> Senarai pencuci, toner dan krim daripada Shaklee untuk kulit muka normal/kering/biasa.

Untuk Info & Order:

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves
FB Page: Kedai Vitamin Gombak dan Batu Caves
Instagram : cantik.sihat.menawan
Continue Reading

Related Posts

Set Cantik Shaklee untuk Promosi Disember 2014

Inilah promosi yang ditunggu-tunggu oleh ramai orang – Set Cantik Shaklee sebagai promosi penutup tahun 2014.

Promosi bulan ini ialah promosi set cantik iaitu Vitamin C dan Vitamin E di mana anda boleh mengamalkan vitamin untuk penjagaan kulit serendah RM1.75 sehari!!! Jimat ke jimat tu???

 

set cantik shaklee

Apakah promosinya?

 

Promosi Pertama

Beli 6 Vitamin C Percuma 1 Vitamin C

 

Promosi Kedua

Beli 2 Vitamin C dengan Diskaun 5%

 

Promosi Ke-tiga

Beli 6 Vitamin E Percuma 1 Vitamin E

 

Promosi Ke-empat

Beli 2 Vitamin E dengan Diskaun 5%

 

 

Apakah vitamin yang elok untuk kulit kita?

 

vitamin untuk kulit

Seperti gambarajah di atas, vitamin yang elok diambil untuk penjagaan kulit ialah vitamin B, Vitamin C, Vitamin D dan Vitamin E.  🙂

 

Sofia sendiri dah borong beberapa botol untuk kegunaan Sofia sendiri dan keluarga. Kami sekeluarga memang mengamalkan pengambilan Vitamin C dan E ni. Bukan hanya untuk kulit tetapi kerana beberapa keistimewaannya yang lain.

KLIK SINI untuk maklumat lanjut tentang vitamin C.

KLIK SINI untuk maklumat lanjut tentang vitamin E.

 

Tunggu apa lagi? Dapatkannya sebelum kehabisan stok!

 

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

 

Untuk Info & Order:

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves
FB Page: Kedai Vitamin Gombak dan Batu Caves
Continue Reading

Related Posts

Promosi Berganda Untuk September 2014

Promosi Berganda Untuk September 2014

Promosi Berganda September 2014
Promosi Berganda September 2014

 

Shaklee Collagen Powder

Collagen Powder
Collagen Powder

 

Shaklee Collagen Powder adalah supplemen kolagen yang unggul, mengandungi 4,000 mg Kolagen RSS (Sisik Ikan Merah) proprietari, sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik Ikan Merah.

Ikan merah hidup secara bebas dalam lautan sedalam 5000m. Di bawah lautan yang bertekanan tinggi, ia adalah sukar untuk ikan yang biasa untuk hidup.

Ikan merah boleh menahan tekanan sehingga 20 paun. Bertelur dan hidup dengan bebas di dalam lautan yang dalam. Menjadikan ia sumber kolagen yang sangat lasak.
– Sangat lasak dan elastik
– Kepaduan sel yang sangat tinggi
– Tinggi kapasiti dalam mengekalkan kelembapan
– Jisim molekul yang sangat rendah

ikan

 

Kolagen Shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekular, sekitar 1,000 Dalton (berat molekular kolagen di sukat dalam Dalton) amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

molekul

7 ramuan utama telah digabungkan untuk mempertingkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan dari dalam ke luar. Tujuh bahan utama adalah seperti berikut :

1. Ektrak biji Camellia Japonica

Mengandungi asid oleik dan isoflavon
Membekalkan nutrisi dan penghidratan

2. Ekstrak Pfaffia

Digunakan secara tradisional untuk merawat rambut gugur, ketidakseimbangan hormon, dan meningkatkan tenaga batin

3. Kolagen Ikan

Membekalkan elastin
Mengekalkan kulit lebih anjal

4. Ekstrak Kerang-kerangan

Mengandungi glukosamina sebagai pelincir bagi sendi, menghidrat mata, dan melegakan ketidakselesaan mata

5. Lactobacillus Acidophilus

Meningkatkan penyerapan kolagen

6. Vitamin C

Menggalakkan pengeluaran kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit

7. Vitamin B2 dan B6

Bergabung dengan karbohidrat, lemak, dan metabolisme protein untuk membekalkan tenaga yang penting dalam proses pengeluaran kolagen di dalam sel tubuh

7 ramuan

KEBAIKAN  SHAKLEE COLLAGEN POWDER

 

 

Kebaikan Collagen
Kebaikan Collagen

 

Shaklee Collagen Powder terbukti berkesan hanya dalam masa 8 minggu!

 

terbukti berkesan hanya dalam 8 minggu
Terbukti berkesan hanya dalam 8 minggu

APA KATA MEREKA YANG TELAH MENCUBA SHAKLEE COLLAGEN POWDER?

 

testimoni collagen

 

10624753_1522610864641614_1722152033141482322_n

 

syasya syarin 2

 

testi collagen

 

Untitled

 MEAL SHAKES

 

Untuk mengetahui lebih lanjut boleh klik di sini untuk info tentang meal shakes —> http://sovitamin.com/category/meal-shakes/

 

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

 

Untuk Info & Order:

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves
FB Page: Kedai Vitamin Gombak dan Batu Caves
FB Page: Its All About The Vits
FB Page: Berpantang dan Menyusu Bersama Supplement Semulajadi
Instagram : cantik.sihat.menawan
Continue Reading

Related Posts