Ikhtiar Eczema Dengan Nutriferon

Ikhtiar Eczema Dengan Nutriferon

 

“Abang Zahin 4 years back.

Ternampak gambar lama ni di timeline. Upload sebab kenangan Zahin lebam Harry Potter akibat terjun dalam kereta. Hehe.

Apa yang anda nampak?

Ummi nampak telinga Zahin. Eczema. Jarang nak upload gambar yang nampak Eczema Zahin. Segan. Nanti orang bertanya-tanya. Lagi luluh hati Ummi.

Tapi tu dulu.

Alhamdulillah sekarang ni dah takde langsung. Dan takde kesan langsung macam pernah kena Eczema.

Orang kata Eczema tak boleh sembuh.

Tapi Alhamdulillah. Allah sembuhkan. Sekarang kadang-kadang lupa yang Zahin kena macam ni dulu.

Masa Zahin Eczema, dia tak suka makan supplement lain. Kecuali Nutriferon. Makan macam tu je. Letak atas lidah. Tak minum air lepastu pun takpe

Sampailah sekarang. Kalau Zahin tak sihat, dia nak Nutriferon je. Sebut je ubat dah menangis-nangis. Tahulah kan kalau budak 6 tahun menangis macamana rupa. Tak secomel budak lagi kecik nangis ?

So rumah kami Nutriferon ni macam ‘ubat’ lah. Ambil bila perlu je. Hehe. Nutriferon dah jadi sebahagian dari ‘First-Aid-Kit’ kami ” – Puan Nadiah Suhaidi

eczema

 

NutriFeron® merupakan produk berpaten dengan campuran ekstrak tumbuhan yang terbukti secara klinikal dapat menguatkan imun.

  • Formula yang membekalkan perlindungan imun tubuh harian yang tinggi
  • Ramuan proprietari berasaskan ekstrak tumbuh-tumbuhan semula jadi ini dihasilkan daripada biji labu, bunga kesumba, biji plantago dan kudup bunga bebuas Jepun

 

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

 

Berminat untuk mendapatkan Nutriferon?

 

Untuk info dan order :

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves
FB Page: Kedai Vitamin Gombak dan Batu Caves
FB Page: Pengedar Shaklee Gombak 012-3390665
FB Page: Berpantang dan Menyusu Bersama Supplement Semulajadi
Instagram : cantik.sihat.menawan
Instagram : hamil.berpantang.menyusu
Instagram : shakleebysofia
Share Button

7 Sebab Kenapa Saya Suka Bagi Anak Makan Chewable Vita-C

Chewable Vita-C

 

7 sebab kenapa saya suk bagi anak makan Chewable Vita-C :

 

1. Membantu meningkatkan antibodi dalam tubuh supaya sistem imun tubuh lebih tinggi

2. Mempercepatkan proses penyembuhan luka dan demam

3. Menguatkan struktur gigi dan gusi

4. Membantu proses penghadaman

5. Membentuk sel-sel darah yang baru (setiap 3 bulan darah dalam badan akan bertukar)

6. Membantu memulihkan selesema, resdung dan bersin waktu pagi

7. Membantu dalam proses pemulihan kudis

Bella pun suka makan sebiji Vitamin C setiap hari  🙂

 

chewable vita-c

 

Harga Bukan Ahli: Chewable Vita-C Plus 100mg (90 tablets) RM39.75
Harga Ahli: SAVE 20% 🙂 Klik sini untuk cara jadi ahli.

 

Untuk Info & Order:

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves
FB Page: Kedai Vitamin Gombak dan Batu Caves
FB Page: Its All About The Vits
FB Page: Berpantang dan Menyusu Bersama Supplement Semulajadi
Instagram : cantik.sihat.menawan
Share Button

Bella dan Chewable Vita-C Plus

“Butak!!! Butak!!!” Kata Bella bila kotak Shaklee sampai tadi.

Ada apa dalam kotak tu? Beberapa botol Chewable Vita-C. Sesuai untuk kanak-kanak dan dewasa.

Kanak-kanak menyukainya kerana rasa masam-masamnya. Bella memang suka! Setiap hari minta diberi makan sebiji.

Vitamin c memang elok untuk sistem imun. Alhamdulillah, sejak makan chewable vita-c Bella jarang dihinggap selesema. Kalau terkena pun x lama. Sehari sahaja.

Nak cuba untuk anak-anak?

Sebotol hanya RM37.50 sahaja dan mengandungi 90 tablet. Cukup untuk penggunaan selama 3 bulan! Murahkan?

 

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Untuk Info & Order:

Tengku Sofia Sabrina

Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat/Line: 012 3390665
COD: Gombak dan kawasan-kawasan berhampiran

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...