Collagen Powder Untuk Sendi Lutut

Dulu memang tak pandang pun Collagen Powder ni.

Rasanya cukup dah ambil Vitamin C yang dapat membantu penghasilan kolagen dalam badan. Badan pun terasa macam masih banyak kolagen lagi. Yelah, Bella kan kata umur mamanya baru 24 tahun. Tak sedar diri betul!😅

Sehinggalah tiba satu hari di mana lutut Sofia terasa sakit yang amat. Sakit giler ok! 😣

Tak boleh naik turun tangga. Ada bunyi pulak tu. Bunyi seperti ensel pintu yang berkarat. Ketat. Kena sembur WD40 . Macam tu lah lebih kurang. Kruk krak kruk krak.Nak bengkokkan kaki pun menangis 😭

Apatah lagi nak solat.

Hilang sudah nikmat meletakkan dahi di atas sejadah untuk sujud padaNya kerana terpaksa solat duduk di atas kerusi.😭😭😭

Berapa lama entah Sofia menahan sakit, barulah Sofia ambil inisiatif untuk minum Collagen Powder. Setelah minum beberapa hari mula rasa lega lutut. Belum habis sekotak, lutut pun kembali normal. Dah tak sakit. Dah tak buat bunyi kruk krak dah.

Collagen Powder bagaikan WD40 kepada lutut Sofia. Bukan setakat lutut je yang sihat, kulit pun makin baik sebab kolagen yang kurang telah di top up kembali. Dapat efek 2 in 1 gitu.

Lega sekarang Collagen Powder dah kembali berada di pasaran. Kotak baru pulak tu. Isi dan kualiti masih sama 😊

Harga pun masih sama seperti dahulu RM298 sekotak yang mengandungi 15 sachet. Sudah dipakej berasingan agar senang dibancuh.

Pada yang mempunyai masalah sakit sendi lutut seperti Sofia bolehlah cuba Collagen Powder ni.Ingatlah pada orang tersayang yang sentiasa memerlukan kita. Kita perlu sentiasa sihat untuk membantu mereka.

Jangan biarkan sakit lutut menghalang pergerakan kita.

 

Nak tahu lanjut boleh klik gambar di bawah untuk terus menghubungi Sofia ye.

 

Collagen Powder berwajah baru sekarang di pasaran Malaysia.

 

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves
FB Page: Kedai Vitamin Gombak dan Batu Caves
FB Page: Pengedar Shaklee Gombak 012-3390665
FB Page: Berpantang dan Menyusu Bersama Supplement Semulajadi
Instagram : cantik.sihat.menawan
Instagram : hamil.berpantang.menyusu
Instagram : kedaivitamingombakdanbatucaves

Related Posts

5 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *