Gigitan Nyamuk Gatal

Cerita ini tentang gigitan nyamuk gatal. Hehe ada ke nyamuk gigit tak gatal?  😊

 

“Mama! Gatal!” kata Bella.

 

“Mama tak gatal,” Sofia jawab 🤣

Bella datang dan tunjuk belakang badannya yang kena gigit nyamuk.

 

Suka betul nyamuk gigit bila dah buka baju semua nak mandi. Habis badan Bella digigit.

 

Sofia pun ambillah krim herbal blend dan sapu ke badan Bella.

 

SINI!!!” tunjuk Bella👧.

 

Sofia letak krim kat tempat kena gigit. Sapu sampai Bella kata tak gatal kemudian sapu ke seluruh badan Bella. Ni gerenti nyamuk tak gigit lagi sebab nyamuk tak suka baunya.

 

Nyamuk je tak suka sebab bau Rosemary. Wangi.

 

Krimnya jenis tak berminyak. Senang meresap ke dalam kulit. Pasal tu Bella tak merengek bila Sofia sapu kat seluruh badan.

 

Krim ni bukan untuk halang nyamuk je tau. Tahun lepas Sofia dan Bella berdua dijangkiti HFMD. Herbal Blend juga kami guna nak kurangkan gatal di tapak tangan dan kaki. Memang lega!

 

 

Untuk testimoni kegunaan herbal blend yang lain boleh baca di sini.

 
 
Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves
FB Page: Kedai Vitamin Gombak dan Batu Caves
FB Page: Pengedar Shaklee Gombak 012-3390665
FB Page: Berpantang dan Menyusu Bersama Supplement Semulajadi
Instagram : cantik.sihat.menawan
Instagram : hamil.berpantang.menyusu
Instagram : kedaivitamingombakdanbatucaves

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *