Meal Shakes untuk Bayi yang Kurang Makan

Testimoni ini daripada pelanggan saya sendiri. Bayinya berumur setahun lebih tetapi berat tidak sampai 9 kg. Doktornya yang cadangkan meal shakes sebagai supplement.

“Dah seminggu cuba, anak saya makan banyak… sampai buncit perut…dia sendiri yang minta nak makan… suka tengok….
 
hahahahahaha
 
Anak semakin aktif…. semalam baru panjat meja, lepas tu lompat… biru dekat dahi
 
hahahaaa
 
Saya bagi 1 sudu kecil je seharimemang banyak perubahanbuang air pun sudah tidak sembelit lagi…” – Puan Mieza Khai

Teruja saya bila dapat pelanggan yang seronok macam ni. Saya pun tumpang gembira. 🙂

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Untuk Info & Order:

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *