Semakan Permohonan Darjah 1 Tahun 2020

semakan permohonan darjah 1 tahun 2020
Semakan permohonan darjah 1 tahun 2020 sudah boleh dibuat mulai 1 Ogos 2019

Tahun lepas berdebar bila cek keputusan ini. Ye lah, pengalaman pertama anak nak masuk darjah 1 la kan hehehe. Macam maknya yang nak ke sekolah 🤣

 

Hari ni dah lega. Anak pun dah serasi dengan sekolah sekarang. Setiap hari nak ke sekolah. Alhamdulillah belum ada bunyi tak nak ke sekolah macam waktu pre-school dulu.

 

Buat ibubapa yang anak akan masuk darjah 1 tahun depan dah boleh semak keputusan penempatan ye.

Boleh buat semakan permohonan darjah 1 tahun 2020 dengan klik link di bawah 👇🏻

 

https://public.moe.gov.my

 

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves

FB Page: Kedai Vitamin Gombak dan Batu Caves

Instagram : kedaivitamingombakdanbatucaves

 

 

Related Posts

5 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *