Testimoni Set Hamil Shaklee

Testimoni Set Hamil Shaklee

 

Set Hamil
Set Hamil

“Alhamdulillah lepas minum set hamil shaklee badan rasa lebih bertenaga. Sebelum ni saya ada alahan selesema setiap pagi. Masalah berlarutan lebih kurang setahun juga. Pagi-pagi nak solat subuh tu memang terganggu la sebab asyik bersih je.

Dah cuba ubat hospital dengan ubat homeopati sekali. Tapi sama je.

Saya dah 6 hari makan supplement shaklee. Alhamdulillah dah takde dah bersin pagi2. 😊

Kalau tak kak bayangkan, saya pregnant, pagi-pagi bangun bersih tak henti.

Pergi toilet pun takde issue. Takut juga masa pregnant sembelit. Tapi Alhamdulillah takde masalah.

Tadi pergi Klinik Kesihatan untuk checkup. Doktor pun cakap, makan supplement Shaklee dah cukup. Tak payah makan ubat hospital.”   – Puan Rabiyathul

 

Puan Rabiyathul ni customer Sofia. Dah habis berpantang dah pun. 😁

 

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves
FB Page: Kedai Vitamin Gombak dan Batu Caves
FB Page: Pengedar Shaklee Gombak 012-3390665
FB Page: Berpantang dan Menyusu Bersama Supplement Semulajadi
Instagram : cantik.sihat.menawan
Instagram : hamil.berpantang.menyusu
Instagram : kedaivitamingombakdanbatucaves

Related Posts

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *