Kenapa Ramai Wanita Memilih ESP

wanita memilih ESP

Ramai wanita memilih ESP kerana:

♡ Kulit mereka lebih sekata,lebih cerah
♡ kulit kurang berminyak, bedak pun tahan lama kalau tepek kat muka
♡ Jerawat jarang muncul
♡ Kulit lebih anjal
♡ Rambut kurang gugur
♡ Kekal bertenaga sepanjang hari,
♡ kenyang lebih lama
♡ kurang nak mengunyah junk food
♡ takde dah gastrik/senggut
♡ tumbuh makin fit,slim
♡ kalau ibu hamil lak, mereka kata mereka lebih bertenaga, anak yang lahir kulit saaaangat cantik, tak mudah ruam
♡ kalau yang ibu menyusu pulak, mereka kata susu lebih pekat, banyak
♡ awet muda
♡ rahim lebih kuat
♡ Kuku jadi cantik
♡ Parut stretch mark hilang
♡ dan baaaaanyakkkk lagi feedback yang best best

notakaki: Dr Bruce Miller menggalakkan pengambilan suplemen protin soya yang berkualiti tinggi! Dan ESP ni antara suplemen protin soya yang berkualiti tinggi

 

Kredit : IG@rempahratus

 

Nak tahu lebih lanjut tentang ESP? Klik di sini.

for all your protein needs

Anda boleh mendapatkan ESP di sini:

 

esell-shaklee-logo

 

Atau dengan cara menghubungi Sofia ye.

 

Untuk Info & Order:

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves
FB Page: Kedai Vitamin Gombak dan Batu Caves
FB Page: Its All About The Vits
FB Page: Berpantang dan Menyusu Bersama Supplement Semulajadi
Instagram : cantik.sihat.menawan
Share Button

ESP dan Gastrik

Mesej ini diterima pagi tadi daripada salah seorang ahli keluarga Sofia. Dia seorang yang ada gastrik dan bergantung kepada ubat yang doktor prescribe. Jika tak makan ubat doktor tersebut dia akan terasa pedih ulu hati dan sakit kepala.
 
Baru tiga hari dia minum esp setiap pagi dan inilah hasilnya – dia dah tak perlu bergantung kepada ubat gastrik daripada doktor lagi!

Alhamdulillah. Dah 3 hari I tak makan ubat gastrik tu. Duk makan ESP. Memang membantu.

Apa itu Gastrik?

Gastrik merupakan keradangan, kegatalan, atau hakisan pada lapisan dalam perut. Ia boleh berlaku secara tiba-tiba (acute) atau secara beransur-ansur (chronic).
 

Bagaimana ESP membantu mengurangkan gastrik?

ESP merupakan sumber protein daripada kacang soya merupakan sejenis tumbuhan yang tinggi sifat alkalinya yang dapat meneutralkan keasidan di dalam perut.
 
Di samping itu, nutrien protein yang terkandung di dalam ESP sangat membantu membina sel-sel badan yang baru bagi menggantikan sel-sel lama yang telah rosak akibat hakisan oleh asid hidroklorik berikutan proses pencernaan makanan.
 
Ia juga membantu dalam memberi tenaga untuk memenuhi keperluan badan.
 
Klik di sini untuk melihat lebih banyak testimoni ESP dan gastrik.

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnose, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


Untuk Info & Order:

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves
FB Page: Kedai Vitamin Gombak dan Batu Caves
Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...