Suplemen Bantu Percepatkan Penyembuhan Luka

Suplemen Bantu Percepatkan Penyembuhan Luka?

 

penyembuhan luka
Setelah 4 bulan penggunaan Vitamin C dan E
Continue Reading

Related Posts

Bell Palsy

Apakah Bell Palsy?

 

Menurut WebMD,

“Bell’s palsy is a paralysis or weakness of the muscles on one side of your face. Damage to the facial nerve that controls muscles on one side of the face causes that side of your face to droop. The nerve damage may also affect your sense of taste and how you make tears and saliva. This condition comes on suddenly, often overnight, and usually gets better on its own within a few weeks.”

Continue Reading

Related Posts

Vitamin E untuk Lelaki

Vitamin E untuk Lelaki

 

Sofia rasa ramai yang tak tahu lagi tentang kelebihan Vitamin E yang ini. Vitamin E selalu dikaitkan dengan kecantikan. Ia menghilangkan parut jerawat, hilangkan stretch marks, melembapkan kulit yang kering.

Tapi tahukah anda Vitamin E juga merupakan vitamin kesuburan untuk kaum Adam?

 

Sperma menuju ke arah ovum
Sperma menuju ke arah ovum

 

vitamin e untuk lelaki

 

Keunikan Vitamin E Shaklee berbanding dengan vitamin e jenama lain di pasaran ialah Vitamin E Shaklee membekalkan Vitamin E dan Selenium semulajadi. Kajian menunjukkan gabungan vitamin E dan selenium dapat meningkatkan motiliti/pergerakan sperma.

vit e poster

Vitamin E juga sangat bagus untuk jantung dan dalam masa yang sama boleh meningkatkan pengeluaran hormon testosteron.

Testimoni
Testimoni

Satu kapsul sofgel mengandungi:

  • 400 IU vitamin E daripada sumber semula jadi
  • 65 mg selenium bagi melengkapkan aktiviti vitamin E
  • 39.4 mg Ekstrak Biji Anggur (vitis vinifera)

 

Harga Bukan Ahli: Vitamin E Complex (120 softgel) RM156.25
Harga Ahli: SAVE 20% 🙂 Klik sini untuk cara jadi ahli.

 

Untuk Info & Order:

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves
FB Page: Kedai Vitamin Gombak dan Batu Caves
FB Page: Its All About The Vits
FB Page: Berpantang dan Menyusu Bersama Supplement Semulajadi
Instagram : cantik.sihat.menawan
Continue Reading

Related Posts

Promosi Oktober 2015

Promosi Oktober 2015

 

Shaklee baru je announce promosi bulan ni. Sofia rasa ianya sangatlah menarik.

 

Jom kita lihat satu per satu. 🙂

 

Clearance Sale Vitamin E – Beli 2 dapat diskaun 50%

 

144359658390717

Untuk lebih maklumat tentang Vitamin E – Klik SINI

 

GLA Complex – Beli 2 dapat diskaun 5%

OmegaGuard – Beli 2 dapat diskaun 5%

 

144359626412288

GLA Complex – Beli 6 dapat diskaun 7

OmegaGuard – Beli 6 dapat diskaun 7

144359594035731

Untuk lebih maklumat tentang GLA Complex – Klik SINI

Untuk lebih maklumat tentang OmegaGuard – Klik SINI

 

Kalau consume semua ni dapat apa? Vitamin E, GLA dan OmegaGuard boleh di kategorikan dalam Set Cantik dan juga Set Kesuburan. Tak perlu nak cerita banyak tentang yang nak cantik, tapi yang mempunyai masalah kesuburan tu (lelaki dan perempuan) sila-sila lah dapatkan ketiga-tiga produk ini bulan ni juga.

 

Untuk Info & Order:

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves
FB Page: Kedai Vitamin Gombak dan Batu Caves
FB Page: Its All About The Vits
FB Page: Berpantang dan Menyusu Bersama Supplement Semulajadi
Instagram : cantik.sihat.menawan
Continue Reading

Related Posts

Set Cantik Shaklee untuk Promosi Disember 2014

Inilah promosi yang ditunggu-tunggu oleh ramai orang – Set Cantik Shaklee sebagai promosi penutup tahun 2014.

Promosi bulan ini ialah promosi set cantik iaitu Vitamin C dan Vitamin E di mana anda boleh mengamalkan vitamin untuk penjagaan kulit serendah RM1.75 sehari!!! Jimat ke jimat tu???

 

set cantik shaklee

Apakah promosinya?

 

Promosi Pertama

Beli 6 Vitamin C Percuma 1 Vitamin C

 

Promosi Kedua

Beli 2 Vitamin C dengan Diskaun 5%

 

Promosi Ke-tiga

Beli 6 Vitamin E Percuma 1 Vitamin E

 

Promosi Ke-empat

Beli 2 Vitamin E dengan Diskaun 5%

 

 

Apakah vitamin yang elok untuk kulit kita?

 

vitamin untuk kulit

Seperti gambarajah di atas, vitamin yang elok diambil untuk penjagaan kulit ialah vitamin B, Vitamin C, Vitamin D dan Vitamin E.  🙂

 

Sofia sendiri dah borong beberapa botol untuk kegunaan Sofia sendiri dan keluarga. Kami sekeluarga memang mengamalkan pengambilan Vitamin C dan E ni. Bukan hanya untuk kulit tetapi kerana beberapa keistimewaannya yang lain.

KLIK SINI untuk maklumat lanjut tentang vitamin C.

KLIK SINI untuk maklumat lanjut tentang vitamin E.

 

Tunggu apa lagi? Dapatkannya sebelum kehabisan stok!

 

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

 

Untuk Info & Order:

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves
FB Page: Kedai Vitamin Gombak dan Batu Caves
Continue Reading

Related Posts

Manfaat Anti-Penuaan Vitamin E

Vitamin E adalah penting dalam melindungi sel-sel kulit dari cahaya ultra violet, pencemaran, ubat-ubatan dan elemen-elemen lain yang menghasilkan sel merosakkan radikal bebas.

 

Manfaat Anti-Penuaan Vitamin E

 

Vitamin E yang ditambah kepada losyen, krim dan lain-lain produk penjagaan kulit, serta diambil melalui pemakanan memainkan peranan dalam anti-penuaan pada kulit.

 

Ia membantu kulit kelihatan lebih muda dengan mengurangkan penampilan garis-garis halus dan kedutan.

 

Radikal bebas juga dipercayai memainkan peranan penting dalam penuaan kulit dan oleh itu aktiviti antioksidan cukup berharga untuk masalah kulit ini.

 

Sumber: http://www.healthy-skincare.com/benefits-of-vitamin-e.html

Sebenarnya untuk kelihatan jelita dan awet muda kita perlu menjaga luar dan dalam. Penjagaan luar boleh dibuat dengan penggunaan krim dan pencuci muka yang sesuai. Penjagaan dalaman pula? Pasti dengan pemakanan supplenen.  🙂

 

Testimoni Mereka Yang Telah Mencuba Vitamin E

 

Testimoni 1

 

testi 1

Nurul Fareha Muhamad Daut – “Sejak dulu lagi tercari-cari produk yang dapat kurangkan parut jerawat dan dapat kecilkan liang-liang pori. Dan pernah juga pakai set pencuci muka yang agak mahal… tapi keputusannya agak mengecewakan tapi Alhamdulillah sejak sebulan lepas mengamalkan Vitamin E Shaklee… parut-parut bekas jerawat dah semakin hilang, liang-liang pori jugak dah semakin kecil. Kombinasi ESP dan Vitamin E memang SUPERB!!!”

 

Testimoni 2

 

testi 3

 “2 hari lepas buat skin test kat KIOSK SK-II di AEON Ipoh… skin age saya 27… umur saya 35… hehehe maybe hasil makan vitamin E sejak 2 tahun lepas hingga sekarang…”

Testimoni 3

testimoni cantik vitamin e vitamin c shaklee“Setelah sebulan mengambil vitamin C dan vitamin E, jerawat dan parut sudah kurang”

Berminat untuk mendapatkan sebotol vitamin E? Anda boleh terus membuat pesanan di sini:

 

esell-shaklee-logo

ATAU boleh juga menghubungi Sofia seperti biasa untuk konsultansi dan order.

 

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

 

Untuk Info & Order:

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves
FB Page: Kedai Vitamin Gombak dan Batu Caves
Continue Reading

Related Posts

Promosi Bulan Jun 2014 – JADI AHLI SHAKLEE SECARA PERCUMA

Promosi bulan ini melayakkan anda menjadi ahli Shaklee secara PERCUMA.

Promosi apa ye? 

Promosi Beli 6 Botol Vitamin E, Percuma 1 Botol Vitamin E yang Bernilai RM149.

Apa lagi yang anda akan dapat?
Cash rebate berjumlah RM35.

Vitamin E elok untuk apa?
hilangkan parut
hilangkan jerawat
cantikkan kulit
juga dikenali sebagai VITAMIN CINTA kerana membantu merawat masalah kedinginan suami isteri.

Banyak sangat sampai tujuh botol nak buat apa?
2 untuk saya
– 1 untuk ibu
– 1 untuk kakak
– 1 untuk adik
– 1 untuk suami
– 1 untuk anak

Klik sini untuk mengetahui lebih lanjut tentang Vitamin E Shaklee.

Klik sini 
untuk membaca testimoni Sofia menggunakan Vitamin E.



Untuk Info & Order:

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat/Line: 012 3390665
COD: Gombak dan kawasan-kawasan berhampiran

Continue Reading

Related Posts

Testimoni Sendiri Menggunakan Vitamin E

Pengalaman Sofia dan Bella bersama vitamin E
 
Muka Sofia jenis kering. Bila makan vitamin E ni sebelum tidur, bangun pagi terasa muka sangat moist. Bukan berminyak dan tidak pula kering seperti selalu. Jerawat pun dah jarang hinggap. Bila pakai bedak di muka dah tak nampak peta akibat kulit kering.

 
Bella pun suka vitamin E. Sofia pecahkan capsule dan sapu kat parut-parut Bella. Budak sedang nak membesar. Pasti banyak kesan bercalar di kaki dan kadang-kadang di tangan. Bella tak pula marah bila disapukan vitamin E selepas mandi. Dia tolong sapu adalah!

 
Sebotol vitamin E boleh tahan untuk penggunaan selama 4 bulan. Ni dah berkongsi dengan Bella, dalam 2 bulan lebih dah habis.


Ini pula antara 10 kebaikan vitamin E

 

Berminat nak cuba?
Contact Sofia ye.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Untuk Info & Order:

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat/Line: 012 3390665
COD: Gombak dan kawasan-kawasan berhampiran

Continue Reading

Related Posts

Makanan Untuk Kulit Sihat

Makanan Untuk Kulit Sihat

 

Air kosong
Minum air kosong sebanyak yang boleh untuk mengekalkan lembapan pada kulit dari dalam.

 
Ikan salmon
Omega-3 pada ikan salmon membantu melembabkan kulit dari dalam dan mengurangkan keradangan yang menyebabkan kulit kemerah-merahan.

 

Salad dan lobak merah
Vitamin A pada daun salad dan lobak merah berfungsi meremajakan kulit dengan meningkatkan pergantian sel serta menghalang sel-sel kanser. Kandungan kalium dalam salad pula menambah zat dan meningkat penyerapan oksigen dengan cara memperbaiki aliran darah.

 

Tomato, keledek dan strawberi
Likopen dalam tomato melindungi kulit terhadap pancaran matahari dan ia menjadikan kulit lebih banyak kolagen. Vitamin C dalam keledek dan strawberi juga dapat membantu meningkatkan pengeluaran serat kolagen yang membantu kelembutan dan keanjalan kulit.

 

Produk soya
Soya kaya dengan isoflavon soya yang dikenali sebagai aglikon yang membantu mengelakkan kedutan halus dan ketegangan pada kulit.

 

Bayam dan badam
Bayam kaya dengan protein, lemak, karbohidrat, kalium, zat besi, amarantin, rutin, purin dan Vitamin A, B dan C. Kandungan-kandungan ini dapat mengurangkan kulit berkerut dan berkedut. Vitamin E dalam badan pula berfungsi sebagai anti-oksida dan ini membantu kulit menjadi kuat dan sihat.

 

Dark chocolate
Pilihan coklat ini mengekalkan kandungan anti-oksidan flavonol tinggi dalam koko dan ini membantu melindungi kulit daripada kerosakan sinar UV, melawan radikal bebas, meningkatkan edaran darah dan memperbaiki kelembapan dan ketebalan kulit. Ia juga merendahkan hormon tekanan lalu mengelakkan leraian kolagen pada kulit dan mengurangkan kedutan.

 

 

Susah untuk mendapatkan Omega 3, Soya, Vitamin A, B, C dan E dalam diet anda?

Hubungi kami untuk mendapatkan kesemua di atas.

Untuk Info & Order:
Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves
FB Page: Kedai Vitamin Gombak dan Batu Caves
FB Page: Its All About The Vits
FB Page: Berpantang dan Menyusu Bersama Supplement Semulajadi
Instagram : cantik.sihat.menawan
Continue Reading

Related Posts

Testimoni – Hilangkan Jerawat Dengan ESP, Vitamin E dan Alfalfa

Testimoni – Hilangkan Jerawat Dengan ESP, Vitamin E dan Alfalfa

 

Nak hilangkan jerawat? Puan Ema telah mencuba ESP + Vitamin E + Alfalfa. Anda bila lagi?

“Gambar No.1
– Awl tahun 2013,punca gara2 salah pakai produk.Dah mcm2 produk saya cuba utk hilangkan jerawat,tapi sayang,jerawat makin menjadi2.

G…ambar No.2
Pertengahan tahun 2013,saya cuba produk shaklee.Selepas 2-3 bulan mcm tu la(Tak berapa nak ingat)dgn pengambilan ESP+Alfalfa+Vit E.Jerawat mula kering.

Gambar No.3
– Parut makin pudar.

Gambar No.4
– Anda nilaikan sendiri hehehe….

Note: Gambar takde nak edit2 ye.camera2 360 tu semua takde.Ini gambar real ye . I LIKE SHAKLEE”

hilangkan jerawat
Hilangkan jerawat dengan Shaklee
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.



Nak lebih jimat apabila membeli? Klik sini untuk cara jadi ahli.

 

Untuk Info & Order:

Tengku Sofia Sabrina
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID – 905873
Email: sofia_sabrina@yahoo.com
SMS/Whatsapp/Telegram/WeChat: 012 3390665
COD: Gombak dan Batu Caves
FB Page: Kedai Vitamin Gombak dan Batu Caves
FB Page: Its All About The Vits
FB Page: Berpantang dan Menyusu Bersama Supplement Semulajadi
Instagram : cantik.sihat.menawan
Continue Reading

Related Posts