Set Bersalin Shaklee

Saya belum mengenali Shaklee masa bersalin bulan September lepas. Saya hanya kenal Shaklee semasa saya menghadapi kesukaran untuk membuat stok susu untuk Bella. Jadi tak sempat la saya mencuba Set Bersalin Shaklee. Terasa rugi tak kenal Shaklee semasa waktu berpantang. Semua kawan-kawan yang telah mencuba Set Bersalin Shaklee semasa dalam pantang berkata yang mereka lebih bertenaga walaupun tak cukup tidur.

 

RUGI!!! Rugi saya tak mengamalkannya dari berpantang. Set bersalin yang saya beli atas nasihat makcik-makcik dan saudara-mara, masih ada lagi tersimpan di dalam almari kerana semasa berpantang, Bella mengalami jaundis jadi doktor tak galak menggunakannya. Akibatnya, semasa berpantang badan terasa lemah dan tak bermaya dengan tidur dan rehat yang tak cukup.

 

Set Bersalin Shaklee sesuai digunakan sejurus selepas bersalin, tak kira normal atau ceaser. Ia juga sesuai diambil oleh ibu walaupun bayi mengalami jaundis.

 

Apa yang ada dalam Set Bersalin Shaklee?

 

1) Vita-Lea® Iron Formula (Multivitamin)

Vitalea adalah multivitamin yang lengkap dengan 28 jenis vitamin dan mineral. Sangat perlu demi memastikan tubuh badan menerima semua zat dan vitamin yang penting untuk kesihatan optimum dan perlu dalam menjamin kesejahteraan secara am.
 
Zat besi dalam Vita-lea dapat membantu ibu menambah zat besi kerana kebiasaannya ibu mengandung dan menyusu kekurangan zat besi dan jika tidak ditampung boleh menyebabkan ibu mudah pitam, lesu, kurang daya ingatan dan kurang konsentrasi.

2) Sustained Release Vita-C PlusTM 500 mg

Sebagai antioksidan, membantu meningkatkan sistem imunisasi badan ibu dan bayi dan menjadikan kulit lebih cantik.

3) B-Complex

 Lengkap dengan 8 kumpulan Vitamin B yang diperlukan oleh tubuh badan demi membantu tubuh badan bertenaga, otak lebih fokus, emosi lebih stabil dan wajah berseri. B complex juga vitamin anti stress. Jadi bila tiada stress, penghasilan susu lebih baik.

4) Zinc Complex

Membantu penyembuhan luka bersalin dengan lebih cepat dan membantu mengelakkan post-natal depression.

 

Set bersalin sering di ambil bersama Set Penyusuan Asas Shaklee yang terdiri daripada Alfalfa Complex dan Energizing Soy Protein (ESP).

 

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
 
Hendak mendapatkan Set Bersalin Shaklee? Jika berminat boleh klik ikon Whatsapp di sebelah kiri bawah blog ini atau hubungi Sofia di 012-3390665.

 

Boleh juga klik di sini untuk daftar sendiri sebagai ahli Shaklee https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=905873

Jangan lupa untuk ikuti Sofia di https://linktr.ee/tengkusofiasaziz

 

p/s : Anda terasa terkesan dengan keadaan ekonomi masa kini?  Jom mulakan perniagaan Shaklee secara part time bersama saya.  Uruskan kewangan anda hari ini!  KLIK SINI

 

 
Visited 7 times, 1 visit(s) today

Related Posts

8 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *