Vitamin Kulit Cantik Harga Rahmah

Vitamin Kulit Cantik Harga Rahmah

 

Vitamin Kulit Cantik Harga Rahmah | Dah dekat nak raya ni mesti ramai yang sedang cari apa-apa produk untuk cantikkan dirikan?  Sama juga dengan yang nak kurus, mereka akan cari Set Kurus.  Di Shaklee pula ada disediakan set untuk Vitamin Kulit. Haa, kulit pun perlukan vitamin. Barulah glowing dari dalam!

Continue Reading

Related Posts

Kurus Sebelum Raya Dengan Set Kurus Shaklee

Kurus Sebelum Raya Dengan Set Kurus Shaklee

 

Kurus Sebelum Raya Dengan Set Kurus Shaklee |  Puasa dah nak dekat. Selepas puasa kita buat apa? Kita raya!  Biasanya masa raya ni lah kita nak melaram dengan memakai serba baru seperti baju kurung baru, baju melayu baru, jubah baru, kebaya baru. Alangkah seronoknya jika tubuh badan juga boleh dibarukan sekali. Eh! Apa yang Sofia meracau ni? Hehehe

Tak laaa… maksud Sofia seronok jika kita dapat turunkan berat badan sekali agar kelihatan kurus, cantik dan bergaya di hari raya. Kan??? Siapa yang tak seronok jika dapat kuruskan badan.

Memang kita akan dapat turunkan berat badan dengan berpuasa. Apatah lagi jika berpuasa dengan Set Puasa Shaklee, sihat dan bertenaga kita bila berpuasa. Kenyang sehingga berbuka.  Kalau kita add on Set Kurus Shaklee, lagi WOW! hasilnya.

Continue Reading

Related Posts

Koleksi Testimoni Berpuasa Dengan Cinch Shake Shaklee

Koleksi Testimoni Berpuasa Dengan Cinch Shake Shaklee

 

Koleksi Testimoni Puasa Dengan Cinch Shake Shaklee | Kenapa ye bila nak puasa aje geng-geng Shaklee promote Cinch ni habis-habisan?  Asyik nak overclaim je mereka ni.  Itulah antara soalan-soalan yang kami pernah terima.  Tetapi jika anda nak tahu kami overclaim atau tidak, kenalah cuba dahulu.

Continue Reading

Related Posts

Set Kanak-kanak Shaklee

Set Kanak-kanak Shaklee.

 

Pemakanan dan pengambilan nutrisi yang baik bermula di rumah.  Bukan sahaja dewasa memerlukan nutrisi yang baik untuk tenaga sepanjang hari, kanak-kanak juga memerlukan nutrisi yang baik untuk pertumbuhan dan perkembangan tubuh badan dan minda mereka.  Lebih-lebih lagi jika anak-anak ini sejenis yang susah nak makan sayur dan hanya memakan makanan kegemaran mereka sahaja (picky eater).

 

Di Shaklee, ada 3 produk yang dihasilkan khas untuk kanak-kanak.  

 

set kanak-kanak shaklee
Produk Shaklee Khas untuk Kanak-kanak
Continue Reading

Related Posts